Tauron Arena szuka nowego sponsora

Z końcem stycznia 2020 r. upływa umowny, pięcioletni okres współpracy między ARM SA a TAURON Polska Energia SA – obecnym sponsorem, w związku z tym ARM ogłasza konkurs na sponsora czyżyńskiej Areny.

Na przestrzeni pięciu lat funkcjonowania TAURON Arena Kraków, zarządzana przez ARM SA, stała się sportową i kulturalną wizytówką Małopolski. Obiekt doceniają światowe gwiazdy muzyczne i sportowe, organizatorzy tras koncertowych oraz federacje sportowe. Wraz ze wzrostem rozpoznawalności areny na świecie, rośnie wartość jej nazwy oraz wizerunku.

 

– Naszym celem jest pozyskanie solidnego partnera wizerunkowego i biznesowego, z którym będziemy mogli współpracować na rzecz utrzymania pozycji lidera krakowskiej areny w Polsce. Naszą ambicją jest wzmacnianie pozycji i marki obiektu w Europie i na świecie – mówi Małgorzata Marcińska, prezes zarządu ARM SA.

 

– Ze swojej strony gwarantujemy współpracę z doświadczonym zespołem ludzi, którzy specjalizują się w zarządzaniu najnowocześniejszym obiektem sportowo-widowiskowym oraz pozyskiwaniu największych imprez i eventów w kraju – dodaje Małgorzata Marcińska.



 

Prawa sponsora

 

Krakowska arena daje bardzo rozbudowane możliwości wizerunkowej ekspozycji marki. Nazwa sponsora jest prezentowana jednocześnie tysiącom osób na różnych etapach realizacji każdego wydarzenia. Sponsor otrzymuje prawo do ekspozycji nazwy wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

 

Poza połączeniem nazwy firmy z nazwą obiektu, sponsor otrzymuje prawo do współtworzenia logotypu z uwzględnieniem własnej marki. Nowa marka ma wpływ na pozostałe elementy identyfikacji wizualnej obiektu. W efekcie tych działań powstaje nowa wspólna marka obiektu oraz sponsora.

 

Ilość i ranga wydarzeń organizowanych w krakowskiej arenie gwarantuje sponsorowi obecność w mediach o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Według Instytutu Monitoringu Mediów liczba publikacji w polskich mediach w samym 2018 roku wyniosła ponad 21 tys., czyli średnio 60 dziennie. ARM SA realizuje również kampanie promocyjne obiektu w mediach branżowych polskich i zagranicznych. Nazwa obiektu pojawia się na materiałach promujących wydarzenia odbywające się w arenie przygotowywanych przez ich organizatorów. Do wymagań sponsora w zakresie nazwy i elementów graficznych dostosowywana jest strona internetowa obiektu oraz wszelkie materiały promocyjne.

 

Szczegółowy opis potencjału sponsorskiego areny jest dostępny w dokumentach konkursowych zamieszczonych na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UMK.

 

Warunki konkursu

 

Ogłoszony przez ARM konkurs ma na celu pozyskanie sponsora tytularnego hali widowiskowo-sportowej w Krakowie na okres co najmniej trzech lat.

 

Konkurs jest dwuetapowy. Pierwszy etap, po złożeniu pisemnego zgłoszenia, obejmuje rozmowy z podmiotami zainteresowanymi sponsorowaniem hali. Celem rozmów jest m.in. zapoznanie potencjalnych sponsorów ze specyfiką obiektu oraz poznanie oczekiwań co do charakteru i zakresu wzajemnych świadczeń w ramach umowy sponsorskiej.

 

Drugi etap konkursu obejmie składanie ofert przez jego uczestników, wybór najkorzystniejszej oferty oraz negocjacje z wyłonionym partnerem. ARM planuje ogłoszenie drugiego etapu konkursu przed wakacjami.

 

Udział w pierwszym etapie postępowania nie jest warunkiem udziału w drugim etapie. Dodatkowe informacje dotyczące postępowania konkursowego zawarto w regulaminie dostępnym w BIP UMK.

 

Chęć uczestnictwa w pierwszym etapie konkursu można zgłosić pisemnie na adres Agencji Rozwoju Miasta SA (ul. Stanisława Lema 7, 31-571 Kraków) lub mailowo na adres konkurs@arm.krakow.pl, w terminie do 23 kwietnia br.

 

Fot. TAURON Arena Kraków / materiały prasowe

Polecane Video

Komentarze

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze Wiadomości

Najczęściej czytane