Straż Miejska szuka chętnych do pracy
Wymogi formalne dla przyszłych strażników to obywatelstwo polskie, ukończony 21 rok życia, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna opinia i uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 202 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata można otrzymać w siedzibie SMMK przy ulicy Dobrego Pasterza 116.
Chętni do pracy muszą posiadać wiedzę teoretyczną oraz znać zagadnienia związane z działalnością straży. Postępowanie karne, prawo administracyjne, zasady działania samorządu terytorialnego – to pojęcia, których znajomość jest niezbędna w profesjonalnym pełnieniu służby na rzecz społeczności lokalnej Krakowa. Przyszli funkcjonariusze będą się uczyć sposobów podejmowania interwencji, wezmą również udział w szkoleniu psychologicznym.
Warunki pracy i płacy:
– praca patrolowa w terenie,
– trzy zmiany,
– 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
– przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy przez wszystkie dni tygodnia,
– umowa o pracę na czas określony,
– wynagrodzenie zasadnicze 2 900 zł brutto (w trakcie trzymiesięcznego szkolenia podstawowego), 3 250 zł brutto (po ukończeniu szkolenia podstawowego i zdaniu egzaminu),
– dodatek za wieloletnią pracę (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy,
– dopłaty do godzin nocnych, nadliczbowych,
– premia regulaminowa,
– system nagród uznaniowych,
– dodatkowe roczne wynagrodzenie, tzw. „trzynasta pensja”,
– bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
– możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym, finansowanego przez pracodawcę,
– możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych.
Fot. Bogusław Świerzowski / krakow.pl
Komentarze
Nie dodano jeszcze komentarzy.
Dodaj komentarz