MPK otwiera kolejne Punkty Sprzedaży Biletów. Kolejki ustawiają się od rana

W związku z coraz mniejszą liczbą zakażonych COVID-19 oraz luzowaniem obostrzeń w Małopolsce, dziś zostały dwa nowohuckie Punkty Sprzedaży Biletów. Od rana ustawiały się tam kolejki.

Punkt przy Centrum D7 w poniedziałek jest otwarty od godz. 11.00. Pierwsze osoby, które chciały kupić ustawiły się w kolejce już ok. godz. 9.00.

 

W sumie dla pasażerów będzie dostępnych pięć Punktów Sprzedaży Biletów:

 

  • ul. Podwale 3/5 – czynny w godz. 11.00–19.00
  • Centrum D7 – czynny w godz. 11.00–19.00
  • pętla autobusowa przy Dworcu Głównym Wschód – czynny w godz. 11.00–19.00
  • pętla Krowodrza Górka – czynny w godz. 11.00–19.00
  • al. Powstańców Wielkopolskich 6 – czynny w godz. 9.00–17.00.



W miejscach tych obowiązują następujące zasady:

 

  • obsługiwane będą wyłącznie osoby z prawidłowo założoną maseczką (zakryte usta i nos)
  • po wejściu do punktu należy zdezynfekować ręce
  • osoby oczekujące przed punktem mają obowiązek zachować odpowiedni dystans
  • w czasie godzin otwarcia punktu przewidziane są przerwy konieczne do dezynfekcji pomieszczenia.

 

Cały czas apelujemy, aby osoby, które nie muszą przychodzić do Punktów Sprzedaży Biletów korzystały z innych możliwości zakupu biletu. Pasażerowie mają do dyspozycji prawie 180 automatów biletowych, stojących w różnych punktach miasta, a także na terenie gmin sąsiadujących z Krakowem, gdzie kursują autobusy MPK. Bilety można także kupić przez Internet oraz przez aplikacje, dostępne bezpłatnie w sklepach internetowych.

 

Informujemy, że za pomocą Internetu można:

 

W sprawach związanymi z biletami prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

 

  • Infolinia MPK SA w Krakowie, tel. 12 19 150
  • Infolinia Karty Krakowskiej, tel. 12 254 14 00 – czynna od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 20.00.

Reklamacje – reklamacje@kkm.krakow.pl




Polecane Video

Komentarze

piotr 26.04.21, 21:22:38

Automat na Żeromskiego kasuje ostatnią liczbę przy zakupie biletu na określoną linię ( wbijam np. linię 142 a ten sprzedaje bilet na 14 - któryś raz z kolei , brak reakcji MPK na problem ). Musiałem tłuc się na Podwale by zmienić linię . MPK podwyższyło cenę biletów , pozamykało punkty i mają wszystko w nosie . Totalna zlewka . Stałem trzy godz. w kolejce dwa tygodnie temu z powyższym problemem . Proponuję tym "inteligentnym inaczej " szefom MPK zostawić w mieście dla równowagi tylko jeden punkt obsługi , jedną linię autobusową i jedną tramwajową . RzĄdzą nami IDIOCI !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *